"Ақмола облысы бiлiм басқармасының Жарқайың ауданы бойынша бiлiм бөлiмi Тассуат ауылының негізгі орта мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение"Основная средняя школа села Тассуат отдела образования по Жаркаинскому району управления образования Акмолинской области"

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Кәсіптік бағыт беру қатысты өткізілген іс-шаралар туралы ақпарт

 

Кәсіптік бағдар беру туралы ақпарат

Тассуат негізгі мектебі

Мақсаты:

- оқушылардың кәсіби өзін-өзі анықтауы үшін жағдайлар жасау;

- мамандықтарды оқудағы шығармашылық көзқарасты жандандыру;

- студенттер мен оқытушыларды әлеуметтік маңызы бар кәсіптік бағдар беру іс-шараларына тарту.

Тапсырмалар:

- процесте студенттерге кәсіптік бағдар беру

 болашақ мамандықтарды таңдау;

- еңбек нарығының талаптарын ескере отырып, кәсіби өзін-өзі анықтау үшін жағдайлар жасау;

- нарықтағы мамандықтар мен мамандықтарға сұраныс және кәсіптік білім алу мүмкіндіктері туралы ақпараттандыру;

- білімнің беделін арттыру.

Бағдарлау қызметі әр оқушының өмірінде маңызды орын алады. Атап айтқанда, бұл аспирантураны бітірушілер үшін үлкен рөл атқарады. Ақыр соңында, сенімсіздік пен болжамсыздыққа толы ұзақ жол күтіп тұр, тек дұрыс ойластырылған шешім ғана болашақ мамандықтарын таңдауға оң әсер етуі мүмкін. Қабылдау емтихандарын тапсыру және ҰБТ-ны ойдағыдай тапсыру мектептегі пәндер бойынша үлгерімге байланысты. Бітіруші сыныптың әрбір студентінің өзі қалаған оқу бейіні бойынша қалаған жоғары оқу орнын таңдауға құқылы. Университетті бітіргеннен кейін олар өз бетінше мектептерде мұғалімдер, колледждерде оқытушылар, банктерде менеджерлер, кәсіпорындар мен әртүрлі ұйымдарда жұмысшы ретінде жұмысқа орналасады. Әрине, болашақ мамандықтарды таңдауға мектептегі кәсіптік бағдар, осы бағыттағы түрлі іс-шаралар әсер етуі мүмкін. Біздің мектеп негізгі мектеп болғандықтан, 9-сынып - соңғы сынып. Болашақ мамандықтарды таңдау, белгілі бір колледжде, содан кейін университетте оқуды таңдау бойынша көптеген іс-шаралар соларға бағытталған. Әрине, іс-шараны жоспарлау кезінде пән мұғалімдері соңғы күтілетін нәтижеге үміттенеді: - студенттер арасында белсенді өмірлік позицияның басымдылығын дамыту, жоғары сынып оқушылары арасында тәуелсіз кәсіби өзін-өзі анықтау қажеттілігін тәрбиелеу; мамандықтар әлемі туралы білімдерін кеңейту, тереңдету; техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдарымен жалпы танысу; техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдарымен жалпы танысу; озық тәжірибені қорыту, кәсіби жетістік жетістіктерін тарату. Әрине, белгілі бір кәсіптік бағдар беру іс-шараларының нәтижелері бойынша түпкілікті нәтижелердің индикаторлары анықталады: кәсіптік бағдар беру іс-шараларына тартылған мектеп оқушыларының саны; кіріктірілген сабақтар саны; қосымша білім беруде оқитын оқушылардың саны; мектеп оқушылары арасында кәсіптік бағдар беру іс-шараларын ұйымдастыру бойынша әзірленген бейнематериалдардың саны.Пәндер бойынша сабақтардан басқа факультативтер, үйірме жұмыстары және спорттық секциялар кіретін қосымша білім болашақ мамандық таңдауына да әсер етеді.

Болашақ мамандықтарды таңдауға мұғалім белгілі колледждер мен университеттер туралы егжей-тегжейлі әңгімелейтін танымдық және тәрбиелік сабақтар, әңгімелер айтарлықтай әсер етуі мүмкін, бұл болашақ мамандықтарын таңдауды анықтауға көмектеседі. кәсіптік бағдар беру қызметі. Бұл сабақта белгілі бір колледж және университет туралы брошюралар таратылды. Мысалы, Атбасар агроөнеркәсіптік колледжі (АИК) келесі мамандарды дайындайды: дәнекерлеуші; тігін және тігін тігу; шаштараз және сәндік косметика; токарлық және металл өңдеу (түрлері бойынша); автомобиль көлігін күту, жөндеу және пайдалану; аспазшыларды тамақтандыру және дайындау; егіншілік; ауыл шаруашылығын механикаландыру; ішкі санитарлық құрылғыларды, желдету және инженерлік жүйелерді орнату және пайдалану.Бірақ Көкшетаудағы Жоғары көпсалалы Азаматтық қорғаныс колледжі: құтқару техникі, өрт сөндіруші, дене шынықтыру мұғалімі және басқа пәндер бойынша басқа мұғалімдер сияқты бөлімдерде мамандар дайындайды. Қостанай гуманитарлық колледжі келесі мамандықтарға жұмысшыларды қабылдайды: Есеп және аудит; Аударма ісі; Экономист-есепші; Бухгалтер-аудитор; Қазақ тілі мұғалімі4 Шет тілі мұғалімі; Мектепке дейінгі ұйымдардың тәрбиешісі; Заңгер; Кітапханашы; Менеджер; Техник-бағдарламашы.

Жоғары оқу орындарына келетін болсақ, мысалы: Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті әр түрлі мамандық иелерін дайындайды. Біздің мектептің жақында бітірген түлегі, ол жақында осы университетті бітіріп, «Тасымалдауды ұйымдастыру, көліктің қозғалысы және эксплуатациясы» мамандығын алады.Нұр-Сұлтанда Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті түрлі мамандықтар бойынша мамандар даярлайды. Мысалы: пән мұғалімдері, заңгерлер, менеджерлер, экономистер және басқа мамандар. С.Сейфуллин атындағы аграрлық университет ауылшаруашылық мамандарын, агроном-селекционерлерді дайындайды

Жаңартылған күні: 11.05.2020 16:54
Құрылған күні: 04.12.2020 15:50

Текст